Veľkoobchod a spolupráca
Sme KLUŚ - Slovak official Subcontactor, zaoberáme sa maloobchodným a veľkoobchodným predajom produktov a komponentov pre malosériovú výrobu svietidiel. Ďakujeme za Váš záujem o B2B spoluprácu. V článku nižšie Vám predáme informácie a odpovede na najčastejšie dotazy našich súčasných alebo budúcich obchodných partnerov.
Ako začať, ak chcem nadviazať veľkoobchodnú spoluprácu?
Zaregistrujte sa na našom eshope: https://www.klusprofile.sk/registracia/ ako veľkoobchodný odberateľ. Nasleduje proces autorizácie, kedy vašu žiadosť posúdime a schválime. Táto aktivita je veľmi rýchla, zaberie nám pár desiatok minút. O celom autorizačnom procese budete informovaný prostredníctvom emailových správ, ktoré budú zasielané na predom registrovanú emailovú adresu. Akonáhle je vaša registrácia dokončená môžete sa prvýkrát prihlásiť a nakúpiť s veľkoobchodnou zľavou. Pred dokončením prvej objednávky nezabudnite doplňť firemné údaje (IČO, DIČ, názov a adresu spoločnosti + prípadné ostatné firemné údaje).
Môže veľkoobchodnú zľavu a spoluprácu získať každý?
Bohužiaľ nie. Pre maloobchodného zákazníka platí, že ceny na eshope sú koncové. Sú nastavené tak, aby boli atraktívne a zároveň našej spoločnosti umožňovali poskytovanie skvelého nákupného zážitku a popredajných služieb. Veľkoobchodná spolupráca je zameraná najmä na firmy a živnostníkov.
Máte jednotný veľkoobchodný cenník a cenové hladiny?
Veľkoobchodný cenník poskytujeme na vyžiadanie. Aktuálne ceny je však možné zistiť aj ihneď na eshope, kde sú pravidelne aktualizované. Výšku veľkoobchodnej zľavy určuje celkový objem objednávky vytvorenej na našom eshope. Proces priraďovania veľkoobchodnej zľavy je plne automatizovaný. Nižšie si dovoľujeme celý systém vysvetliť.
Najskôr si poďme prejsť výhody automatického systému zliav:
- B2B obchodní partneri majú možnosť automaticky získať zľavu až 30% podľa objemu objednávky a rozsahu objednaného tovaru.
- Udelenie veľkoobchodných zliav je pre všetkých našich obchodných partnerov nastavené rovnako.
Následne si vysvetlíme základné pojmy a pravidlá zľavového systému:
- Objem objednávky sa počíta z celkovej ceny tovaru (bez DPH) pred zľavou. Do celkového objemu objednávky sa nezapočítavajú náklady na dopravu a platbu.
- Veľkoobchodné zľavy sa vzťahujú iba na tovar. Na služby a dopravu sa nevzťahujú.
A ako to v praxi funguje?
-
Prvý stupeň - Zľava 15%. Základná zľava, ktorá je Vám pridelená po uskutočnení veľkoobchodnej registrácie. Platí pre celkový objem objednávky od do 1 600 € bez DPH.
Akonáhle celkový objem objednávky prekročí hranicu 1 600 € bez DPH, tak vás zľavový robot preradí na: -
Druhý stupeň - Zľava 20%. Platí pre celkový objem objednávky od 1 600 € bez DPH do 3 300 € bez DPH.
Akonáhle celkový objem objednávky prekročí hranicu 3 300 € bez DPH, tak vás zľavový robot preradí na: -
Tretí stupeň - Zľava 25%. Platí pre celkový objem objednávky od 3 300 € bez DPH.
- Štvrtý stupeň - Distribútorská zľava na produkty KLUŚ 35% viazaná na pravidelný odber tovaru v objeme od 10 000 € bez DPH.
Výška B2B zľavy tiež závisí na konkrétnom dodávateľovi sortimentu a tovaru - uvádzame príklady:
- Kluś - KLUSDESIGN - max. B2B zľava - 30%
- LUX Miners - max. B2B zľava - 30%
- Mean Well - max. B2B zľava - 10%
- POS POWER - max. B2B zľava - 10%
- GLP - Global Leader Power - max. B2B zľava - 10%
- Sunricher - max. B2B zľava - 20%
Máte určenú minimálnu hodnotu objednávky?
Nemáme. Veríme, že spolupráca nie je založená na veľkosti konkrétnej objednávky. Rovnako pristupujeme k objednávkam menšieho aj väčšieho rozsahu.
Aké platobné podmienky ponúkate?
Ponúkame tri možnosti:
- Platba prevodom na základe zálohovej faktúry – zálohovú faktúru Vám odošle automatika nášho eshopu. Tovar expedujeme po uhradení zálohovej faktúry
- Platba kartou online, alebo online bankovým prevodom – cez platobnú bránu ShoptetPay
- Platba na dobierku – pri doručení tovaru
Je možné nakupovať na faktúru?
Áno, je možné zvoliť platbu "Firemný zákazník - zálohová faktúra". Na splatnosť môžu nakupovať zákazníci s uzavrenou rámcovou zmluvou. Jej návrh Vám odošleme na vyžiadanie. V uvedenej rámcovej zmluve sa zákazníci zaväzujú k pravidelnému mesačnému odberu tovaru v minimálnej čiastke 2000 € bez DPH.
Aká je cena prepravy?
Cenu prepravy vypočítava systém na základe hmotnosti a dĺžky objednaného tovaru. Ako jeden z mála dodávateľov dokážeme prepraviť balík alebo tubus s dĺžkou 3m. V prípade, že objednávka zahŕňa 3m hliníkové LED profily je doprava vždy riešená spoločnosťou TOPTRANS. Viac informácií o doprave nájdete v samostatnom článku.
Ako fungujú reklamácie a záruka na zakúpený tovar?
Prosíme postupujte podľa uvedených krokov. Výrazne tým urýchlite proces vrátenia alebo reklamácie tovaru. Reklamovaný tovar prezrieme, vyskúšame a prípadne obratom vymeníme za nový kus. Pokiaľ nie je pôvodne zakúpený tovar k dispozícii, ponúkneme náhradné riešenie alebo dobropis. Záruka z našej strany platí od momentu predaja vášmu zákazníkovi. Pre odberateľov na IČO je záruka 12 mesiacov.
Aký je termín dodania tovaru v prípade, že nemáme na sklade dostatočný počet kusov?
O dostupnosti poskytujeme relevantné informácie. Nižšie je vysvetlenie jednotlivých stavov:
- Skladom – produkt je skladom na prevádzkarni a expedujeme ho v najbližšom možnom termíne (2-3 dni)
- Skladom (3-5 dní) – produkt je skladom u dodávateľa na externom sklade = tovar je dostupný pre náš centrálny sklad (3-5 dní). Následne bude expadovaný ku vám.
- Skladom (8-12 dní) – produkt je skladom u dodávateľa na externom sklade = tovar je dostupný pre náš centrálny sklad (8-12 dní). Následne bude expadovaný ku vám.
- Na ceste (8-12 dní) – produkt sme už objednali u dodávateľa. V našom centrálnom sklade ho očakávame za 8 - 12 dní. Následne bude expadovaný ku vám.
- Na objednanie (20+ dní) – produkt nie je skladom, očakávame jeho naskladnenie za 20+ dní. Produkt je možné objednať. Expedovanie prebehne po dodaní produktu do nášho centrálneho skladu.
- Na objednanie (40+ dní) – produkt nie je skladom, očakávame jeho naskladnenie za 40+ dní. Produkt je možné objednať. Expedovanie prebehne po dodaní produktu do nášho centrálneho skladu.
Môžem nesprávne zakúpený tovar vrátiť?
Áno, u bežného tovaru vykonávame výmenu tovaru alebo dobropis. Pri projektových objednávkach a objednávkach menej obvyklého alebo rozbaleného tovaru túto službu však neponúkame.
Veríme v pevný obchodný vzťah a tešíme sa na spoluprácu. Tím Klusprofile.sk
#zavolajte#